Kilka porad jak zorganizować udaną wigilię firmową
Efektywna praca wymaga silnych więzi i rozumienia swoich potrzeb. Aby takie nastawienie na współpracę było możliwe, pracownicy muszą dobrze się poznać – zarówno w czasie pracy, jak i poza biurem. Świetną okazją są firmowe eventy, takie jak wigilia. Jak zorganizować udane wydarzenie? Temat ten omawiamy w naszym artykule.
Wigilia firmowa – jak zorganizować udany event?
Aby zorganizować udaną wigilię firmową, warto pamiętać o kilku zasadach. Oto najważniejsze z nich:
- Termin spotkania powinien być dopasowany do potrzeb pracowników. Co ważne, nie musi on przypadać na dni świąteczne. Znacznie lepiej jest zorganizować event kilka dni wcześniej.
- Zaproszenie pracowników powinno odbywać się w sposób uroczysty np. poprzez wręczenie kartek lub wysłanie oficjalnego maila.
- Duże znaczenie ma miejsce wydarzenia. Powinno być ono neutralne i wygodne, a także dopasowane do ilości gości.
- Świetnym pomysłem jest przygotowanie drobnych upominków dla wszystkich pracowników. To miły gest, który na długo zapadnie w ich pamięć.
- Wigilia firmowa nie musi być tradycyjna. Coraz częściej wykorzystywane są oryginalne pomysły, takie jak impreza tematyczna, wspólna akcja charytatywna, czy wyjście do ciekawego miejsca.
Pyszny catering podstawą wigilii firmowej
Ważnym elementem udanej wigilii firmowej jest oczywiście zamówienie profesjonalnego cateringu, czyli pełnej gamy potraw, które zachwycą smakiem i świeżością. Jeśli chcesz skorzystać z doskonałego cateringu, zachęcamy Cię do sprawdzenia naszej oferty cateringu świątecznego w Radzyminie. Wszystkie potrawy przygotowujemy w oparciu o zalecenia klientów, dzięki czemu zarówno smak, jak i wygląd dań nie ma sobie równych. Co ważne, oferujemy standardowe menu oraz jadłospis opracowany indywidualnie.